Zasięg terytorialny kampanii
OKO 3.0Symulator Zasięgowy
OKO 3.0 (Symulator Zasięgowy) to narzędzie do podstawowego planowania kampanii outdoorowych. System bazuje na danych IGRZ, GUS i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz wiedzy płynącej z przebadania blisko 200 kampanii reklamowych przez instytuty Mareco i IIBR.
Na podstawie wyników pomiarów, został opracowany model zależności pomiędzy liczbą tablic wykorzystywanych w poszczególnych miastach a takimi wskaźnikami jak Zasięg, Quota, Share of Voice, itp. Symulator pozwala Klientom w prosty i szybki sposób na wyliczenie liczby tablic danego typu w poszczególnych miastach niezbędnej do osiągnięcia określonych poziomów wskaźników mediowych dla planowanej kampanii.
wybór formatu nośników
wg. Budżetu
Zastosuj planowanie według budżetu jeżeli chcesz dowiedzieć się jak optymalnie rozłożyć budżet reklamowy w ramach wcześniej wybranej siatki miast.
Aby planować wg. budżetu musisz określić poziom budżetu oraz ceny dla poszczególnych typów formatów.
wg. SOV
Zastosuj planowanie według share of voice (SOV), jeśli chcesz dowiedzieć się jaki zasięg wygeneruje kampania przy zadeklarowanym wcześniej SOV.
Aby planować wg. SOV musisz wpisać poziom SOV poszczególnych nośników w kampanii.
wg. Quota
Zastosuj planowanie według budżetu jeżeli chcesz dowiedzieć się jak optymalnie rozłożyć budżet reklamowy w ramach wcześniej wybranej siatki miast.
Aby planować wg. budżetu musisz określić poziom budżetu oraz ceny dla poszczególnych typów formatów.
wg. Zasięgu
Zastosuj planowanie według zasięgu, jeśli chcesz dowiedzieć się ile nośników potrzebujesz aby wygenerować określony zasięg w wybranej siatce miast.
Aby planować wg. zasięgu musisz określić poziom zasięgu, poziom budżetu oraz miesiąc kampanii.
wg. Ilości
Zastosuj planowanie według ilości, jeśli chcesz dowiedzieć się jaki zasięg wygeneruje wybrana liczba nośników w wyselekcjonowanej siatce miast.
Aby planować wg. ilości musisz wpisać ilość poszczególnych nośników w kampanii.
planowanie kampani wg. ilości
format | Ilość |
---|
planowanie kampani wg. zasięgu
format | udział |
---|
określ zasięg
planowanie kampani wg. sov
Format | Sov (%) |
---|
planowanie kampani wg. quota
format | Quota |
---|
Planowanie wg. budżetu
format | % | Cena |
---|